ویژگی های کلی درب و پنجره دوجداره آلومینیومی و UPVC

ویژگی های کلی درب و پنجره دوجداره آلومینیومی و UPVC

ویژگی های کلی درب و پنجره دوجداره آلومینیومی و UPVC

هر ساختمانی برای حفظ امنیت خود نیاز به استفاده از درب و پنجره‌ های امن و با کیفیتی دارد تا بتواند از ساختمان در برابر دستبرد ها و عوامل خارجی دیگر محافظت کند در این بین، اگر کیفیت و دوام درب و پنجره مورد استفاده در ساختمان بالا باشد، به مراتب امنیت نیز بالاتر می‌رود.

ما در این مقاله قصد داریم تا راجع به تفاوت‌ های بارز میان درب و پنجره دوجداره آلومینیومی، و UPVC صحبت کنیم و تمام ویژگی های مربوط به این نوع پنجره ها را مورد بررسی قرار دهیم.

پنجره دوجداره و UPVC 

پنجره های UPVC از سال های گذشته تا به امروز مورد توجه افراد زیادی بوده‌اند و با توجه به دوام و کیفیتی که نسبت به پنجره‌ های چوبی و دیگر نوع پنجره‌ها دارند، عمر طولانی و کیفیت بالایی نیز دارند اما کیفیتی که در پنجره‌ های آلومینیومی دوجداره و درب و پنجره دوجداره کرمان، وجود دارد بسیار بیشتر از پنجره های UPVC است و پنجره آلومینیوم با توجه به جنس خاص و قابل قبولی که دارد در مقابل بسیاری از عوامل خارجی مانند زنگ زدگی و پوسیدگی نیز مقاومت زیادی از خود نشان می‌دهد. کیفیت و عمر بالای پنجره آلومینیوم و اینکه بندرت نیاز به تعمیر و تعویض پیدا می‌کنند باعث شده است که آلومینیوم به یک فلز پرطرفدار و مورد پسند در سطح جامعه تبدیل شود.

پنجره های آلومینیومی دوجداره می‌توانند حدود نیم قرن در خدمت شخص استفاده کننده از این نوع درب و پنجره‌ها باشند و بدون کوچکترین فرسودگی در جای خود سفت و محکم باشند.

ویژگی های کلی درب و پنجره دوجداره آلومینیومی و UPVC

در پنجره دوجداره، به دلیل استفاده از تیغه پلی آمید در لایه جدارها، انرژی موجود در ساختمان حفظ می‌شود و حتی از ورود هوای بیرونی به داخل ساختمان نیز جلوگیری می‌شود و خاصیت دوجداره بودن پنجره‌ها هم، تا حد بسیار زیادی به حفظ انرژی های ورودی و خروجی کمک می‌کند.

خاصیت و تفاوت پنجره‌ های دوجداره آلومینیومی و UPVC

– از ویژگی های کلی درب و پنجره دوجداره آلومینیومی و UPVC میزان امنیت آنهاست که یک فاکتور مهم برای انتخاب است. در رابطه با امنیت درب و پنجره آلومینیومی و UPVC میتوان گفت که هر دو این‌ ها از امنیت قابل قبولی برخوردارند و هر دو نسبت به درب و پنجره های قدیمی چوبی و آهنی کیفیت قابل قبولی دارند.

– درخشندگی و ظرافت قاب‌ های پنجره آلومینیومی، بالاتر از UPVC است و به دلیل باریک بودن قاب و فریم پنجره فضای بیشتری به شیشه اختصاص می یابد که این می‌تواند در ظاهر پنجره و جایی که آن مورد استفاده قرار می‌گیرد مجلل و شیک به نظر آید. علاوه بر ظرافت و شیک بودن پنجره‌ های دوجداره آلومینیومی به دلیل مقاومت و استحکام فلز آلومینیوم، فضای بیشتری از شیشه در قاب آلومینیوم جای می‌گیرد و این یعنی مناظر بیشتر و بهتری در مقابل بیننده ظاهر می‌شود و نور بهتر و بالاتری به داخل ساختمان نفوذ می‌کند و روشنایی بالا می‌رود.

ویژگی های کلی درب و پنجره دوجداره آلومینیومی و UPVC

– انعطاف و شکل‌پذیری آلومینیوم نیز بسیار بالاست که این خاصیت آلومینیوم، طراحی آن را به آسانی امکان پذیر کرده است و برای ساختمان‌ های خاص طراحی های خاص و متنوعی نیز صورت می‌گیرد.

– نمای و ظاهر پلاستیکی و رنگ‌بندی بسیار محدود از معایب پنجره‌ های UPVC است که باعث شده افراد زیادی به دنبال درب و پنجره دو جداره آلومینیومی بروند و آن را انتخاب اول خود قرار دهند. درب و پنجره دوجداره کرمان، با ارائه بادوام ترین نوع درب و پنجره‌ها در راستای خدمت به خریداران گرامی قدم برداشته است.

– درب و پنجره های آلومینیومی در طرح های بسیار جذاب و حتی طرح چوب موجود هستند تا تنوع زیبایی به فضای مورد استفاده خود بدهند.

– با توجه به تمام نکات و مزایای بالای درب و پنجره دوجداره آلومینیومی، که ذکر شد این نوع پنجره‌ها، قیمت بالاتری نسبت به دیگر نوع پنجره‌ ها دارند و این افزایش قیمت با توجه به تمام نکات مثبت این پنجره‌ها مورد قابل توجهی نمی‎تواند باشد.

– البته با توجه به تقاضای بسیار زیاد در بازار در جهت خرید پنجره دوجداره آلومینیومی، تولید این نوع پنجره‌ها با افزایش زیادی انجام می‌گیرد و به این طریق قیمت آن نیز متناسب‌تر خواهد شد.

سخن آخر

در مقاله فوق، تمام تفاوت های درب و پنجره آلومینیومی و UPVC مورد بررسی قرار گرفت و تمام نکات مربوط به این پنجره‌ها نیز ذکر شد تا مخاطبان گرامی با توجه به مزیت‌ های درب و پنجره دوجداره کرمان، آگاهی کافی داشته باشند و نسبت به انتخاب هر یک از این نوع پنجره‌ها اطلاعات مفصلی بدست آورند. امید است که تمام اطلاعات بالا مورد توجه اشخاص خریدار درب و پنجره آلومینیوم و UPVC قرار گیرد.

ویژگی های کلی درب و پنجره دوجداره آلومینیومی و UPVC

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *