حفاظ شیشه ای در کرمان

حفاظ شیشه ای و یا همان نرده شیشه ای یکی از ابزارهای زیبایی برای طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی میباشد که در خانه های مدرن کاربرد دارد. شرکت مهندسی اُرد سازه یکی از بزرگترین تولید کننده و مجری انواع حفاظ شیشه ای در کرمان هستند. برای ثبت طرح مورد نظر و هماهنگی اجرا با شماره های شرکت در تماس باشید.

محافظ شیشه ای در کرمان

حفاظ شیشه ای به دلیل مقاومت خوبی که دارد در سال های اخیر در پروژه های ساختمانی مورد استفاده قرار گرفته است. شیشه علاوه بر زیبایی به دلیل ویژگی هایی که دارد جایگزین خوبی برای دیگر انواع مصالح برای پروژه های عمرانی و ساختمانی است. مقاومت شیشه در برابر رطوبت، زنگ زدگی و فرسایش از دلایل استفاده از این محصول به عنوان حائل و مانع است. زیبایی و ظرافت شیشه باعث می شود نمای داخلی ساختمان جذابیت بیشتری پیدا کند. نرده ی شیشه ای پرکاربردترین حفاظ برای ساختمان محسوب می شود. از این محصول در قسمت های مختلف ساختمان مانند راه پله، بالکن، تراس و دیگر قسمت ها استفاده می شود و علاوه بر زیبایی باعث حفاظت از افراد در برابر سقوط از ارتفاع می شود. به دلیل مقاومتی که جنس حفاظ شیشه ای در کرمان دارد استفاده از آن در بیشتر ساختمان ها معمول شده است. شرکت ارد سازه عرضه کننده ی انواع محصولات با کیفیت مانند اجرای نما چوب ترموود در کرمان است.

اجرای نرده شیشه ای در کرمان

اجرا نرده شیشه ای در کرمان کار حساسی است. برای نصب اینگونه نرده ها باید از افراد متخصص کمک گرفت. ضخامت این شیشه ها به دلیل حفاظت از جان افراد باید طبق استاندارد تهیه شود و برای نصب آن ها بهتر است از نصابان ماهر در این زمینه کمک بگیرید. نصب اینگونه نرده ها برای مکان هایی مناسب است که تردد بیش از حد در آن ها انجام نمی شود و در هنگام نصب برای جلوگیری از ایجاد خش بر روی آن ها بهتر است مراقب بود. بهتر است قبل از نصب مراحل زیر سازی به دقت انجام شود. طراحی و اجرای این نرده ها با توجه به اسکلت ساختمان انجام می شود. استفاده از قطعات نگهدارنده ی شیشه برای حفاظت از آن و افرادی که از نرده های شیشه ای استفاده می کنند بسیار ضروری است. نصب این محصول و محصولاتی مانند درب و پنجره دو جداره ی آلومینیومی نیاز به تخصص دارد و در صورتی که افراد به درستی نرده ها را نصب نکنند امکان سقوط آن ها وجود دارد.

انواع حفاظ شیشه ای کرمان

نرده ی شیشه ای که برای بالکن استفاده می شود حفاظ مناسبی برای جلوگیری از سقوط افراد و اشیا است و به دلیل شفافیت دید مناسبی را نیز ایجاد می کند. اجرای این نرده برای بالکن باعث تابیدن نور طبیعی به اتاق و جلوگیری از هدر رفت انرژی است. این نرده ها به صورت شفاف است به همین دلیل می توان لگوی مرکز و یا شرکت مورد نظر را بر روی آن نصب کرد. نظافت این محصول آسان است و به راحتی می توان فضای بیرون را مشاهده کرد. به دلیل استفاده از تکنولوژی نانو در ساخت این محصول امکان جذب آلودگی بر روی آن وجود ندارد.

نرده ی شیشه ای پله ای به عنوان حفاظ و برای جلوگیری از سقوط افراد و اشیا مورد استفاده قرار می گیرد. این نرده ها تمام شیشه ای و نشکن هستند و با اتصالات فلزی محکم در اطراف پله ها نصب می شوند. برای مکان های مختلف می توان از نمونه های مات و براق این نوع از شیشه استفاده کرد. به دلیل فرسودگی نرده های قدیمی استفاده از نرده های شیشه ای برای زیباتر شدن دکوراسیون داخلی پیشنهاد می شود.

جنس حفاظ های شیشه ای

حفاظ های شیشه ای از جنس شیشه های مختلفی استفاده می شود. اغلب این نرده های از شیشه های سکوریت و لمینت ساخته می شوند. شیشه های سکوریت به دلایلی مانند، مقاومت در برابر پیچش و کشش و مقاومت در برابر ضربه باعث می شود حتی اگر با ضربت سخت هم شیشه شکسته شود به قطعات ریزی تبدیل شود. از ویژگی های شیشه های سکوریت در حفاظ شیشه ای می توان به شفافیت، عبوردهی نور، سختی، وزن مخصوص و دیگر موارد اشاره کرد. شیشه های لمینت از چند لایه شیشه ی سکوریت درست شده است. این نوع از شیشه علاوه بر مقاومت در برابر شکستگی، عایق خوبی برای صدا محسوب می شود. این مدل حفاظ ها به دلیل مقاومت بالا و سازگاری با دمای محیط مورد استفاده قرار می گیرند.

مزایای نرده شیشه ای کرمان

استفاده از نرده ی شیشه ای در فضاهای مسکونی و تجاری باعث حفظ امنیت افراد می شود. در راه پله ها و مسیرهای پر رفت و آمد از این حفاظ ها استفاده می شود. جذابیتی که استفاده از این نرده ها برای محیط ایجاد می کند باعث شده در سال های اخیر از آن ها بیشتر استفاده شود. به دلیل کوچک بودن محیط ها در ساختمان های مدرن نرده های شیشه ای فضا را بسته نشان نمی دهند و باعث بزرگتر نشان دادن فضا می شوند. شیشه ها باعث عبور نور شده و محدودیتی در فضا ایجاد نمی کنند. نظافت شیشه نسبت به دیگر متریال ها کار آسانی به نظر می رسد به همین دلیل استفاده از آن ها باعث پاکیزه نگه داشتن بیشتر محیط می شود. شیشه بر خلاف ظرافتی که دارد بسیار با دوام است و می توان زمان های زیادی از آن استفاده کرد.

کاربرد حفاظ شیشه ای

استفاده از شیشه برای نرده ها یکی از معمول ترین کاربرد آن است. حفاظ شیشه ای علاوه بر ایمنی باعث زیباتر شدن راه پله ها می شود. بالکن ها به دلیل فضای کوچکی که دارند نیاز به یک حفاظ مطمئن دارند به همین دلیل استفاده از آن ها علاوه بر عبور نور باعث می شود به راحتی بتوان منظره های بیرون را تماشا کرد. پشت بام ها فضای خوبی برای نگهداری گل و گیاه و جایگزین مناسبی به جای حیاط هستند. این حفاظ های شیشه ای علاوه بر محافظت باعث تابیدن نور مطلوب می شود.

شرکت ارد سازه با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه ی نظارت، اجرا و طراحی نما با بهترین کیفیت و ارسال آن به سراسر کشور آماده ی همکاری با پروژه ها ساختمانی است. این مجموعه با اجرای نما چوب ترموود در کرمان و عرضه ی محصولاتی مانند درب و پنجره ی آلومینیومی و غیره آماده ی خدمت رسانی می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های درج در سایت تماس بگیرید.