لامل در کرمان

نمای کراتین وال و یا لامل در کرمان یکی از عوامل زیبایی ساختمان های بزرگ در کلان شهرها است. شیشه هایی که توسط سازه های آلومینیومی در کنار یکدیگر چیده شده اند به نگهداری شیشه های بزرگ کمک می کنند. لامل ها سازه های فولادی هستند که شیشه های بیرونی را نگهداری می کنند. این سازه به فشاری که عوامل طبیعی به شیشه ها می آورد جلوگیری می کند. لامل ها را تا ارتفاع 4 متری اجرا می کنند و ساخت آن ها به انتخاب مشتریان بستگی دارد. لامل های عمودی نسبت به لامل های افقی بزرگ تر هستند. اندازه و طول نماهای لامل بسته به ظرافت و نوع سازه دارد. برای اطلاع از دریافت خدماتی مانند اجرای نرده شیشه ی در کرمان با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

نماینده شیشه لامل کرمان

نماینده شیشه لامل کرمان با در نظر گرفتن نیاز مشتریان نماهای لامل را برای انواع ساختمان های بزرگ اجرا می کند. سیستم های کراتین وال نوعی پوشش بیرونی ساختمان است که برای ایجاد نمایی زیبا و انتقال نور به داخل ساختمان اجرا می شود. شیشه لامل به گونه ای طراحی و اجرا می شود که در برابر نفوذ باد و آب مقاومت کافی را داشته باشد و فشار وارد شده به سازه را متحمل می شود. به دلیل استفاده از آلومینیوم این سازه بسیار سبک است ولی مقاومت بالایی در برابر فشارهای افقی و عمودی وارد شده بر آن دارد. برای اطمینان از کیفیت محصول بهتر است خرید خود را از نمایندگی های معتبر انجام دهید. اُرد سازه با عرضه محصولاتی مانند درب و پنجره دو جداره آلومینیومی در خدمت مشتریان عزیز در شهر کرمان می باشد.

نمایندگی اجرای لامل در کرمان

برای اجرای بی نقص شیشه لامل می توانید به نمایندگی اجرای لامل در کرمان مراجعه کنید. این مجموعه بهترین و با کیفیت ترین پروفیل های قابل استفاده در اجرای نمای شیشه ای را به کار می برد. این نماهای شیشه ای علاوه بر کاهش مصرف انرژی، عایق صوتی و حرارتی بسیار مناسبی است و اجرای شیشه لامل با سرعت زیادی انجام می شود. نصب این شیشه به روش بازشو است و به دلیل سبک بودن ساختاری که دارد در هنگام وقوع زلزله با خطراتی مواجه است. این نما به دلیل استفاده از شیشه و پروفیل های رنگی زیبایی منحصر به فردی دارد. برای دریافت کیفیت بالای قطعات، در اختیار داشتن شیشه های عایق و دریافت خدماتی مانند اجرای نما چوب کرمان می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

روش های اجرای لامل

برای اجرای شیشه لامل برای ساختمان های شهر کرمان روش های متعددی وجود دارد. برای نصب این شیشه ها باید به محل کارگاه ساختمانی مراجعه کرد.

روش استیک روشی کارگاهی است. برای انجام بخشی از این روش باید به محلی که پروژه ی ساختمانی در آن مشغول انجام است، رفت. در این روش باید اتصالات پروفیل افقی را با براکت های گالوانیزه ی ضد زنگ انجام داد و پروفیل آلومینیوم عمودی را به سازه ی اصلی متصل کرد. اتصالات به صورت متناوب، هم سان و هم ردیف انجام می شود. روش استیک دقت بیشتری در اجرای را می طلبد. دو عامل استحکام و خطوط نمایان نما برای اجرای نمای شیشه ای وال بسیار موثر هستند.

اجرای سیستم درپوش دار توسط پروفیل افقی عمودی که به ترانسوم و مولیون معروف است به انجام می رسد. شیشه را در این روش به صورت مستقیم بر روی سازه قرار می دهند و با استفاده از یک درپوش شیشه را روی یک لامل آلومینیومی محکم می کنند. برای مقاوم سازی این سازه از لاستیک آب بندی برای مقابله با شرایط آب و هوایی استفاده می کنند. می توان از درپوش لامل با طول و عرض مختلف استفاده کرد.

در سیستم نیمه قاب دار برای یکی از اعضای افقی و عمودی از لاستیک های لایق چسب پایه ی سیلیکونی مخصوص استفاده می شود.

در سیستم های بدون قاب، قاب دور شیشه وجود ندارد. از بیرون نیز فقط سطح شیشه و درز بین شیشه دیده می شود. دهانه های شیشه در پشت خود فریمی دارد و مثل یک قاب، شیشه را نگه می دارد. این فریم به وسیله ی لقمه های مخصوص آلومینیومی بر روی فریم نصب می شود. در نما سطح شیشه یکدست است.

ویژگی نماهای لامل

نماهای لامل را به دلیل ویژگی هایی که دارد برای نماهای مختلف ساختمان استفاده می کنند. از جمله مزایای شیشه لامل، جلوگیری از نفوذ آب به داخل ساختمان، جلوگیری از هدر رفت گرما، سرعت بالای اجرای شیشه و کاهش صرف انرژی، استفاده حداکثری از روشنایی روز و سبک بودن، پایین بودن هزینه های مراقبت، ترکیب شدن آسان با سایر پوشش های نما، امکان استفاده از درپوش های متفاوت و عایق کردن سطح نما، نصب آسان با روش های مختلف، مجهز بودن به سیستم تخلیه هوا و آب باران، امکان استفاده از ابعاد مختلف شیشه با توجه به نیاز پروژه، است.

ارتباط لامل با نمای کراتین وال

نمای کراتین وال ساختار محکم و مقاومی دارد. ساخت این نما به گونه ای است که سازه بتواند سنگینی خود را بر روی سازه کرتین وال، لامل و شاسی کشی نما بیاندازد. با استفاده از این سازه بارهای مرده بر روی شیشه سنگینی نمی کنند و می توان گفت کراتین وال یا لامل سازه ای جدا از ساختمان است. وزن سبک مهم ترین ویژگی این سازه بری نگهداری شیشه است و قرار نیست ساختمان سنگینی وزن آن را تحمل کند. در نمای کراتین وال المان های آلومینیومی نصب شده در نمای کراتین وال را می توان به خوبی مشاهده کرد.

چگونگی عایق بندی در لامل نمای کراتین وال

طراحی لامل ها به گونه ای است که بتوان آن ها را به بهترین شکل ممکن عایق بندی کرد. این نماها از ساختمان در برابر تغیرات آب و هوایی و شرایط جوی محافظت می کند. برای بالا بردن عایق بندی در نمای کراتین وال از لاستیک برای اتصال ترمال بریک به سازه استفاده می کنند. برای دریافت خدماتی مانند نمای کامپوزیت آلومینیوم ساختمان در کرمان می توانید با شماره های درج شده در سایت ارد سازه تماس بگیرید.