درب و پنجره دوجداره آلومینیوم کرمان

در حال حاضر یکی از مهمترین نکات ساخت ساختمان استفاده از درب و پنجره دوجداره میباشد که این موضوع در کرمان به دلیل آب و هوا و… بسیار مهم است. شرکت اُرد سازه یکی از اولین تولید کننده و عرضه کنندگان انواع درب و پنجره دوجداره آلومینیومی در کرمان میباشد . برای طراحی های خاص دب و پنجره و اجرای صفر تا صد با ما تماس بگیرید.

درب پنجره دو جداره در کرمان

آلومینیوم یکی از متریال های رایج در ساختمان سازی محسوب می شود. استفاده از درب و پنجره ی دو جداره ی آلومینیومی به دلیل مزایایی که دارد با استقبال زیادی از طرف ساختمان سازان مواجه شده است. سبکی این متریال در مقایسه با دیگر انواع درب و پنجره باعث استفاده گسترده از آن شده است. تنوعی که در فریم، رنگ، یراق آلات و بازشو است برای این محصول نوعی امتیاز به حساب می آید. آلومینیوم های نقره ای به دلیل سبک و نرم بودن دارای قابلیت شکل پذیری است. به دلیل عدم زنگ زدگی آلومینیوم استفاده از آن در نمای بیرونی ساختمان و در شرایطی مانند رطوبت و باران این متریال را به بهترین انتخاب تبدیل کرده است. پروفیل ها برای ساخت و ساز استفاده می شوند و به دلیل ایجاد فشار و حساسیت بر روی فلز آلومینیوم ماده ی اولیه تغییر شکل داده و پروفیل آلومینیوم تولید می شود. استفاده از این متریال همراه با شیشه های دو جداره باعث عدم نفوذ سرما، گرما و گرد و غبار می شود. شرکت ارد سازه عرضه کننده این محصول و محصولاتی مانند نما کامپوزیت آلومینیوم ساختمان در کرمان است.

نصب درب و پنجره دو جداره آلومینیوم کرمان

درب و پنجره های دو جداره در زمان نصب باید فشار زیادی را تحمل کنند ولی این فشار در زمان استفاده نباید بر آن ها وارد شود. نصب این محصول باید توسط افراد متخصص انجام شود. این محصول باید در محل نصب به صورت ثابت قرار بگیرد و پیش از انجام پروژه بهتر است زیرسازی ها به شکل اصولی انجام شود. باید عواملی مانند درست باز و بسته شدن درب و پنجره به خوبی چک شود و تراز پنجره نیز به درستی انجام شود. استانداردها و رعایت فاصله گذاری باید با توجه به اندازه و وزن پنجره ها مورد توجه قرار بگیرد. برچسب های موجود در این پنجره ها باید در زمان مناسب کنده شود زیرا ممکن است چسب مخصوص آن خشک شده و کار را سخت تر کند. برای اطلاع از شرایط خرید این محصول می توانید به وب سایت ارد سازه مراجعه کرده و یا برای اطلاع از شرایط خرید محصولات مانند خرید حفاظ شیشه ای در کرمان با شمار های درج شده در سایت تماس بگیرید.

قیمت درب و پنجره دوجداره کرمان

برای تعیین حدود قیمت درب و پنجره ی دو جداره ی آلومینیومی باید در قدم اول نوع پروفیل مصرفی را مشخص کرد. پروفیل ها با جنس های متفاوت، قیمت های مختلفی دارند و با توجه به پروژه ساختمانی انتخاب می شوند. متراژ پروژه نیز در تعیین قیمت موثر است. در صورتی که پروژه ی ساختمانی وسعت زیادی داشته باشد، پروفیل مصرفی نیز بیشتر خواهد شد. برای اطمینان از قیمت تمام شده ی پروژه بهتر است، درب و پنجره ها به دقت اندازه گیری شود. پنجره ها علاوه بر آلومینیوم دارای یراق آلات و لنگه بازشو نیز هستند. برای تعیین قیمت یراق آلات بندینی این کار به صورت دستی محاسبه می شود. برای محاسبه دقیق قیمت ها باید ابعاد پنجره و پروفیل مصرفی را با نرم افزار مشخص کنیم. نرم افزارها حجم دقیق کار را به راحتی آنالیز می کنند. برای خرید درب و پنجره بهتر است پیش از هر کاری متراژ دقیق پروژه را در نظر گرفت و برای محاسبه ی دقیق تر از نرم افزارها کمک بگیرید. محصول با کیفیت دارای خدمات پس از فروش، دوام و قیمت مناسبی داشته باشد.

شرکت اردسازه با در نظر گرفتن شرایط مشتریان بهترین و با دوام ترین محصولات را برای عرضه به بازار آماده می کند. محصولاتی مانند، نمای شیشه ای در کرمان برای رضایت مشتریان عرضه می شود و تضمین کیفیت همراه با فروش محصولات ارائه خواهند شد.

مزایای درب و پنجره آلومینیومی کرمان

پروفیل های آلومینیومی به دلایلی مانند مقاومت بالا، ارزان تر بودن، وزن سبک و استحکام بالا انتخاب بسیاری از افراد برای پروژه های ساختمانی است. سازگاری در برابر محیط زیست و مقاومت در برابر شرایط جوی از دیگر ویژگی های این محصول است. درب و پنجره ی آلومینیومی از دیگر متریال ها قدرت و استحکام بیشتری دارد. میزان انقباض و انبساط آن نیز بسیار کمتر است. سرعت بازیافت آلومینیوم نسبت به دیگر فلزها باعث شده است، سازگاری آن با محیط زیست بیشتر باشد. این متریال وزن سبکی دارد ولی این وزن در کیفیت آن تاثیری نمی گذارد. به دلیل جذب و دفع حرارت تا 60 درصد اتلاف انرژی با استفاده از این محصول کاهش پیدا می کند. آلومینیوم در برابر نور آفتاب و شرایط جوی و محیطی مقاومت می کند. تنوع رنگی و نصب سریع و آسان آن به دلایلی مانند سبکی از دیگر مزایای این محصول است. استفاده از یک اسفنج مرطوب باعث پاکیزگی درب و پنجره های آلومینیومی می شود. قیمت این محصول نیز در برابر با دیگر متریال ها به صرفه تر است.

انواع درب و پنجره آلومینیوم

درب و پنجره آلومینیومی انواع مختلفی دارد که بر اساس فاکتورهای مختلفی طبقه بندی می شوند. درب و پنجره های ساده که به آن ها نرمال نیز می گویند از پروفیل آلومینیومی اکسترود تهیه می شوند. این نوع پنجره را با نام دوجداره نیز می شناسند. این پنجره به دلایلی مانند استحکام، تنوع در طرح و رنگ، ثبات رنگی و رنگ پذیری مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع از پنجره از قسمت هایی مانند، پروفیل فریم یا چهارچوب، پروفیل لنگه، پروفیل سری و زهوار، یراق آلات و دیگر بخش ها تشکیل می شوند. رنگ پریدگی این محصول در برابر آفتاب یکی از دلایل استفاده از آن است. مقاومت این محصول در برابر خوردگی و زنگ زدگی بسیار بالا است و تنوع رنگی زیادی دارد.

درب و پنجره ترمال بریک مانند محصولات چون نما کامپوزیت آلومینیوم ساختمان در کرمان تولید و عرضه می شود. این محصول به دلایلی چون بالا بودن مقاومت در آن ها، عایق رطوبتی و صوتی، سازگاری با محیط زیست و مقاومت در برابر آلودگی، وزن پایین، زیبایی و تنوع در پروژه های مختلف ساختمانی استفاده می شود.

شرکت ارد سازه با بیش از یک دهه سابقه در طراحی، اجرا، نظارت و عرضه محصولات در پروژه های ساختمانی با صاحبان مشاغل همکاری می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.